leafleafleafDocy banner shape 01Docy banner shape 02Man illustrationFlower illustration
Q:

Minitree 100pixels 180 graden

Voor de liefhebber

Speciaal voor mij gedesigned en geprint, maar met toestemming hier gedeeld. Een 3D bouwpakket om een 5ribs a 20 pixel, 180 graden minitree te maken van c.a. 50cm hoog. Dusdanig dat je niet hoeft te knippen in je pixelstring.

Bestaat uit 5 onderdelen, een top, een bottom, ribbe A, ribbe B en een connector. Als .zip toegevoegd

Ribbe A en B hebben een ander gatsafstand voor het schroefgat, let hier op bij het assembleren! En de onderkant is vrij groot, hier hadden we de mazzel een grote 3D printer te hebben. Ik hoop dat een beetje 3D printguru hem zelf eventueel kan “knippen” in printbare stukken als dat nodig is. (geen verstand van)

Hieronder wat plaatjes van eindproduct. De ster is die van propixeler, de 2 laags 50pixel: https://propixeler.nl/Coro-props/sterren/coroplast-star-twinkle

Deze heb ik specifiek laten ontwerpen voor Erik om een betere “verhouding” te hebben tussen ster en boom.

WhatsApp-Image-2023-01-23-at-11.10.09
WhatsApp-Image-2023-01-23-at-11.09.02

Bijlagen:
3D Printen
Alle antwoorden

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)

Marco Spelde
Up
0
Down
::

Heel gaaf !! Ik heb hem ook in de download sectie gezet met een link naar deze post. Bedankt voor het delen!

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)

  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te kunnen reageren.