leafleafleafDocy banner shape 01Docy banner shape 02Man illustrationFlower illustration
Q:

Falcon controllers – Pixels per poort & smartreceivers uitgelegd

Heren,

Het originele werk is van Matthew Richards, een actief lid binnen de European Lighting Fanatics FB club, welke ik toestemming heb gevraagd om deze documenten te vertalen naar nederlands.

Dit heb ik gedaan omdat ik naast een bijdrage wil leveren, ook het idee heb dat niet altijd iedereen ook de engelse taal machtig is en dingen lezen in je moerstaal gewoon fijner is.

Dus hierbij de links naar de volgende documenten, deze zijn specifiek voor de 2 modellen Falcon onze hobby biedt. Ik hoop later soortgelijke documenten te schrijven voor de Kulp controller(s) in zowel Engels, als tegenactie voor het feit dat ik Matthew’s documenten als grondslag heb mogen gebruiken voor de nederlandse. En uiteraard met dezelfde reden in het nederlands voor diegene wie lekkerder leest in zijn moerstaal.

Pixels per Poort (F16v3 & F48v1) 

Pixels per Poort (F16v4 & F48v4)

Smart Receivers (v1 en v2)

Doe je voordeel er mee (voor de snelle lui onder ons, ik ben nog druk met vertalen dus niet alles is al helemaal af)

Falcon Pixel Controllers
Alle antwoorden

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)

Marco Spelde
Up
0
Down
::

Super! Altijd handig om dit als naslagwerk te hebben! Meteen gedownload ! Thanks voor het delen!

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)

  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te kunnen reageren.