leafleafleafDocy banner shape 01Docy banner shape 02Man illustrationFlower illustration
Q:

(Mogelijke) Groeps aankoop Build A Lightshow Coro

Omdat ik heel erg fan ben van de GE coro, en de beste mensen van de BaLS een licentie hebben ze te maken, wilde ik medio maart een bestelling doen. Ik heb ook nog het voordeel van een 10% voordeel omdat ik een Annual member ben van Xtreme Sequences.

Ik kom in principe vrijwel met eigen aankoop wel aan de 150 Pound minimum (anders verzenden ze niet buiten de UK) maar ik kan me voorstellen dat voor anderen die zo maar eens 1 of 2 coro dingen wil kopen dat dit prijsplafond een puntje is.

Dus als er gegadigden zijn die ook willen meedoen. Laat maar weten. Ikzelf woon in Breda, werk in Veldhoven en heb Familie in Vlissingen. Ofwel voor mensen in of die langs of in de buurt van die routes wonen, ben ik geneigd te zeggen dat er af te spreken valt dat ik het meeneem op weg naar….

 

Groeps Aankopen
Alle antwoorden

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Marco Spelde
Up
0
Down
::

Heel gaaf ! Het zou zomaar kunnen dat ik tegen die tijd ook nog wel wat Bij BaLS wil bestellen, dus super initiatief ! En lekker van de 10% korting. 🙂

1 gebruiker bedankte de auteur voor deze post.
Roby
Up
1
Down
::

Leuk initiatief  Ik doe ook graag mee!

Alwin
Up
0
Down
::

Ik heb er nog 2 grote singing bulbs liggen van een (domme aankoop) veiling voor die honden. Ze hebben een waarde van 75 pond.

Joris
Up
0
Down
::

Goed plan, tegen die tijd eens een lijstje maken. Wil mijn mega tree uitbreiden, dus heb daarvoor nog wel meer van dezelfde strip nodig sowieso.

Jaimy
Up
0
Down
::

Let wel dat de korting alleen geldt op GE coro materialen, niet op de rest van de attributen. Ik ben flexibel in de uiteindelijke datum van bestellen, maar verwacht van de reaguurders wel een lijstje t.z.t.  😉

Ivor Touw
Up
1
Down
::

Goed idee Jaimy,

ik ga ook eens kijken of ik wat wil bestellen van Bals. Het schild idd wel wat geld als we het samen gaan doen.

 

gideon nederpelt
Up
0
Down
::

wil nog een grande rosa, maar stuur wel een bericht als het zo ver is

 

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

  • Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te kunnen reageren.